Veelgestelde vragen
Kan ik ook zelf een mixset samenstellen?
Helaas is dat op dit moment niet mogelijk. Niet omdat we vervelend willen doen, maar omdat we anders door de administratieve bomen (vooral voorraadbeheer) het bos niet meer zien. Heb je advies nodig bij je bestelling, dan helpen we je natuurlijk heel graag!
Kan ik een bericht toevoegen aan mijn bestelling en het bij iemand anders laten bezorgen?
Ja hoor, dat kan! Je kunt een notitie/opmerking toevoegen aan je bestelling. Als jij daarop schrijft wat je wilt zeggen, zorgen wij ervoor dat die tekst (met je bestelling uiteraard) bij de geadresseerde terechtkomt.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Je ontvangt na je bestelling een bevestiging per mail. Zodra je die hebt ontvangen, gaan wij voor je aan de slag.
We doen onze uiterste best je bestelling binnen 1-3 werkdagen te versturen. Wanneer je kaarten of posters worden bezorgd, hangt echter af van (de drukte bij) de postbezorger. De levering buiten Nederland kunnen meer tijd in beslag nemen.
We doen onze uiterste best je bestelling binnen 1-3 werkdagen te versturen. Wanneer je kaarten of posters worden bezorgd, hangt echter af van (de drukte bij) de postbezorger. De levering buiten Nederland kunnen meer tijd in beslag nemen.
Mijn pakketje is al een tijdje geleden verstuurd, maar ik heb nog niks ontvangen. Is het wel echt verzonden?
Zeker. Als je een mail hebt ontvangen waarin staat dat jouw pakketje is verzonden, dan hebben we het écht verzonden.
Krijg je een bevestiging van verzending op een werkdag voor 15:00 dan is het dezelfde dag verzonden. Krijg je de bevestiging na 15:00 dan wordt het de volgende werkdag door de post verwerkt.
We hopen natuurlijk dat de postbezorger het vervolgens zo snel mogelijk bij je bezorgt, maar soms duurt het wat langer voor je het ontvangt. Wij vinden dat net zo vervelend als jij, maar helaas hebben we er weinig invloed op. Natuurlijk denken we graag met je mee als het echt lang duurt, dus heb je na zeven werkdagen (of postbezorgdagen) nog steeds een lege brievenbus? Mail ons even op post@poeheepost.nl. Dan bedenken we samen een oplossing!
Wanneer komen er nieuwe producten in de webshop?
We zoeken bij Poehee continu naar woorden. En naar bijzondere manieren om die (uit) te drukken op kaarten of andere producten. Wil je op de hoogte blijven? Volg ons op Instagram!
Verkopen jullie ook kaartjes in de winkel?
Ja! Inmiddels liggen onze producten in verschillende winkels in Nederland en België. Hier vind je een overzicht van de verkooppunten. Heb je zelf een winkel? Op deze pagina lees je alles over samenwerken met Poehee.